EDUARDŮV SPRINT 2023

Závod Eduardův mid a sprint je v termínu 14.-15.1.2022 pro absenci sněhu ZRUŠEN. 😦 Bude uspořádán v náhradním termínu dle termínového kalendáře 11.-12.2.2023.Ale pouze v případě,že by na šumavském Zadově,který má v těchto dnech řádný termín,nenapadl sníh a v Abertamech sníh byl.

KRUŠNOHORSKÝ SPORTOVNÍ KLUB PSÍCH SPŘEŽENÍ VE SPOLUPRÁCI S MĚSTEM ABERTAMY POŘÁDÁ VE DNECH 14.-15.1.2023

EDUARDŮV SPRINT

Zveme Vás všechny na tradiční závod ,,Eduardův SPRINT“ pořádanýv okolí města Abertamy

Stake-out,parkoviště i start a cílje v areálu technických služeb Abertamy,kde je i restaurace,sociální zařízení a pořádají se zde různé sportovní a kulturní akce.

Zákaz venčení psů mimo areál T.S. Povinnost uklízet po svých svěřencích.

GPS:50°22’14.976″N, 12°48’53.699″E

PŘIHLÁŠKY A SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH: ZDE

UBYTOVÁNÍ : Hotely a penziony v místě a okolí(Zajišťuje si každý individuelně)

Tratě budou v celé délce upraveny rolbou a skůtry v dostatečné šíři i pro bruslení.Tratě vedou ze dvou třetin po otevřených polních cestách,v jedné třetině po širokých lesních cestách.

Zde nás najdete

On-line kamery v blízkosti místa: PLEŠIVEC-vrchol PLEŠIVEC-modesgrund PERNIK B.DAR 1B.DAR  NEKLID BLATENSKÝ VRCH

TRASA KATEGORIÍ:C,C1,C2,D,Skj1J.

POPIS TRATĚ PRO KATEGORII (2 -4 psi)C,C1,C2,D, Skj1

Délka tratě7 760m, Úhrnné stoupání 180m,Úhrnné klesání 180m,Maximální stoupání 11,7%,Maximální klesání 12,8%,Maximální nadmořská výška992m/nm,Minimální nadmořská výška 907m/nm

PODROBNÝ POPIS TRATI ,,EDUARDŮV SPRINT“Pro kategorie C,C1,C2.

Po startu v areálu T.S. projedete bránou areálu a po pěti stech metrech přejíždíte silničku vedoucí z Abertam na Větrov kde bude stát první kontrola.Poté se trať stáčí vpravo a dále po rovině velmi mírným obloukem vlevo sleduje zadní dvorky a zahrady Abertamských domů.Asi po kilometru začnete mírně klesat stále po pláních mezi Abertamy a Hřebečnou další asi 1,5Km.Po přejetí potůčku(je zde 5m široký mostek a pod sněhem si ho možná ani nevšimnete),začíná trať mírně stoupat a odklánět se od zástavby.Minete hluboký zářez v němž stojí dvě chaty skautů a po 2km. dorazíte na cestu kde se rozděluje midová trať a trasa krátkého sprintu.Bude zde kontrola a velká informační cedule.

Midová trať vede mírně vpravo ale vy odbočíte vlevo a mírně stoupáte po cestě lemované jeřabinami a smrky asi 2km.Zde se trať srovná a po levé ruce uvidíte dva domy kde se říká ,,na kozích babkách“

Před domy se stáčíte vlevo.Po pravé ruce je turistická odpočívací chatka u dolu červená jáma. Vy pokračujete vlevo lesem.U výjezdu z lesa je po pravé straně srub hasičů.Za ním sjedete z cesty která vede do Abertam doprava kolem houští a poté skrz k vodárně.Za vodárnou přejedete další potok přes široký mostek a podél lesa pokračujete asi 2,5km k čtvrté kontrole.Nyní u kontroly odbočujete vlevoa přímou cestou po rovině míříte k areálu T.S. Před bránou u vjezdu je poslední kontrola projedete a jste v cíli

TRASA KATEGORIE B,B1,B2,A,A1,SkJ

POPIS TRATĚPRO KATEGORII B,B1,B2,A,A1,A2,Skj

Délka tratě 9 230m

Úhrnné stoupání 220m,Úhrnné klesání 220m,Maximální stoupání 11,9%,Maximální klesání 11,5%,Maximální nadmořská výška 991m/nm,Minimální nadmořská výška 888m/nm

PODROBNÝ POPIS TRATI ,,EDUARDŮV SPRINT“PRO KATEGORIE B.B1,B2,A,A1,A2,SKJ

Po startu v areálu T.S. projedete bránou areálu a po pěti stech metrech přejíždíte silničku vedoucí z Abertam na Větrov kde bude stát první kontrola.Poté se trať stáčí vpravo a dále po rovině velmi mírným obloukem vlevo sleduje zadní dvorky a zahrady Abertamských domů.Asi po kilometru začnete mírně klesat stále po pláních mezi Abertamy a Hřebečnou další asi 1,5Km.Po přejetí potůčku(je zde 5m široký mostek a pod sněhem si ho možná ani nevšimnete),začíná trať mírně stoupat a odklánět se od zástavby.Minete hluboký zářez v němž stojí dvě chaty skautů a po 2km. dorazíte na cestu kde se rozděluje midová trať a trasa sprintu C.Bude zde kontrola a velká informační cedule.

Ttrať krátkého sprintu odbočuje vlevo.Vy jedete mírně vpravo kde trať přestává stoupat.Po pěti-stech metrech překonáte další potok po 3m širokém mostku který je asi metr hluboko v zářezu potoka.Následuje esíčko,první vpravo kterým objíždíte haldu středověkého cínového dolu sv.Mauritius.Po projetí esíčka uvidíte po levé straně obnovený vstup do středověké cínové štoly sv.Kryštof.

Kolem dřevěného kříže vjíždíte do prvního krátkého lesního úseku (spíš houští),ale cesta je zde min 4m široká ostatně jako po celou trať závodu.

Po šesti stech metrech vyjedete na otevřenou pláň a mírně vlevo začnete zprvu mírně poté o něco prudčeji stoupat ke koňským ohradám.V dvou třetinách stoupání minete ,,seník appalucha“(je to tam napsáno).

Na konci ohrad pro koně u dřevěné info tabule dolu ,,Bílá holubice“ se trať stáčí prudce doprava a po tyčích jde po skimagistrále po vrstevnici.

Podél skimagistrály dojedete asi po kilometru k ,,Musher klubu“ Zde je občerstvovací stanice a druhá kontrola.

Přejedete silnici která vede z Hřebečné na Rýžovnu a mírně klesáte asi1.5km po pláni k lesu.

U lesa se stáčíte vlevo a další 1,5km mírně stoupáte.Po levé straně vidíte u silnice ruinu kasáren po Rusácích.

Na hřebeni se trať točí po lesní cestě vlevo a vrací se k silničce mezi Hřebečnou a Rýžovnou.U přejezdu silnice je třetí kontrola a pokračujete po hřebeni k,,Radaru“ To je podivný opuštěný armádní objekt a je to i nejvyšší místo celého závodu(1054m/nm).

Minete radar a trať se stáčí vlevo po prostředku 500m dlouhé louky z mírného kopce k cípu lesa.U lesa opět do leva asi 500 m ke ski magistrále kterou u odpočívací chatky zvané Uhlákovo kolmo přejedete a z mírného kopce se pozvolným levým obloukem napojíte na trať sprintu C.Jedete cestou lemovanou jeřebinamy až k místu kde stojí dva domy zvané Kozí babky.Za domy odbočíte vlevo a po klikaté cestě pmezi lesy,přijedete na loukuObloukem vlevo ji objedete a po krátkém průjezdu lesem uvidíte po pravé straně srub hasičů.Za ním sjedete z cesty která vede do Abertam doprava kolem houští a poté skrz k vodárně.Za vodárnou přejedete další potok přes široký mostek a podél lesa pokračujete asi 2,5km k čtvrté kontrole.Zde odbočuje trať sprintu doleva.Dáte se vpravo a lesní cestou jedete asi 1km.poté trať oU výjezdu z lesa je po pravé straně srub hasičů.Za ním sjedete z cesty která vede do Abertam doprava kolem houští a poté skrz k vodárně.Za vodárnou přejedete další potok přes široký mostek a podél lesa pokračujete asi 2,5km k čtvrté kontrole.Zde odbočuje trať krátkého sprintu a midu doprava a je tu i infotabule.Dáte se vlevo a přímou cestou po rovině míříte k areálu T.S.Před bránou u vjezdu je pátá kontrola projedete a jste v cíli

KATEGORIE U,U1 POJEDE 1KOLO MIDOVÉ TRATI T.J. 16,5Km

Design a site like this with WordPress.com